Lemonade
Love letter Thankyou !
Blogwalking :)
Monday 19 December 2011 • 23:54 • 5 comments

Hello ! :) semenjak dua menjak tiga menjak nie , saya telah blogwalking blog org . byk dh saya walking-2 . t'jebak dlm dnia blog pulak sya nie xD rajin saya follow org , rjn saya shout kat shoutbox / shoutmix org :) kalau takda kat korang bgtw k ? Ada jugak blog org nie tak dpt d follow . tak dpt d shout . blog mereka cntik tp ssh ckit nak d follow :) hari nie saya blogwalking org lagi . Kebanyakkan blog yg saya walking , semua pink . Tp cntik . sbb pink tu lmbut . sdp mata mmndang ;) ada jgak yg copy saja . byk jgak yg dpt 'credit' dri tuto ~ urm , kalau blog lelaki ada jugak saya tgk . tp seorang / 2 org je yg saya tgk kemas , simple & tak mcm blog prmpuan . 1st time tgk blog org lelaki :) ada jgak blog nie crta pasal BUAH HATI mereka . wah , mmg sweet lah ~ ada jgak yg crta ttg p'cutian sekeluarga . tapi target saya nak cari blog tutorial blog :) he ~ mmg minat dgn tuto . ada sstgh tuto yg d ajr ssh . plg suka saya guna tuto 1 & tuto 2 . cari je kat mereka ~
#tetiba jak aku taip dlm bhsa semenanjung xD ngegeh na aku tok :P


Bunga dedap di atas para,
Anak dusun pasang pelita;
Kalau tersilap tutur bicara,
Jemari disusun maaf dipinta


Disclaimer


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike





Credits


Big helped: Rifa Saifanah
OTHER HUMANS : Kemetot Chomel & Nabila Medan