Lemonade
Love letter Thankyou !
Doa Selamat Untuk Zero Design
Thursday 15 December 2011 • 22:02 • 0 comments

wah,nang best lah mlm tdik...doa slmt utk Zero Design...kiranya mcm pihak yg t'libat dgn Zero Design bha...tp letih la juak...ada lah aku snap ckit-2 gmbar mlm ya...aku guna kamera hp...gmbr lain ada kat kamera photographer separuh msa jak ya xD mok ngga sik?mstilah mok nak?he~

ada syur cmpur,dging msak hitam,ayam kari,tembikai....nyum-2..


nama nya kakak Kiki..salah seorg design kat Zero Design...


Abang Avip..keja nya design juak...nya toklah photographer separuh msa xD


ehem-2...ada pa-2 ka?hahahaha..saja mok katik...


nok kcik ya Ierah..baju biru ya kazen aku,Azie...


baju biru ya Pieqah,nok pake spek ya kakak saudra aku Chockey Ech :)


photographer separuh msa xD


nama cik adik manis tok Nana...sik lmak gik mok kawen kat Sibu..nya stay umah kmk org utk bbrp hari..kdak Mila AF 5 mukanya nak?he~nya sik suka org smakan mukanya dgn Mila...soranya serak-2 bsh..ada nya nyanyi ckit-2 marek..kck soranya tyme nya nyanyi...rindu aku ngan nya...


Pieqah,Chockey Ech & Alice :)


Cikgu Christopher (kwn bpak aku) ckgu ya ajr aku Geografi tyme f 4..best ckgu tok...nok kcik ya bkn ank nya... he ~ sja mok embak...


Sampe tok jak lah coretan psal doa selamat...semoga semua ahli krew Zero Design berbahagia...and aku hrp Zero Design akan b'thn selamanya...Amin... :)










 


Disclaimer


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike





Credits


Big helped: Rifa Saifanah
OTHER HUMANS : Kemetot Chomel & Nabila Medan