Lemonade
Love letter Thankyou !
Selamat Tahun Baru ^^
Friday 30 December 2011 • 18:33 • 0 comments

Ada ngga pic atas ya??Tahun Baru 2012...ish..kejap na msa berlalu ou...hari tok 31.12.2011 last kita d thn 2011..bg aku 2011 byk kenangan aku dgn kwn-2 aku...yaku suka...Kls 5 E..ish..best bha..aku rindu ngan gelak tawa kwn-2 aku...perange gila-2 kmk org...thn tok juak kmk org ada SPM..huh..tp dh lps..just tggu result jak gik..aku knek keja..keja ngan bpak aku jak di Zero Design . Gaji ? mstilah ada..mn sikda , sikda aku g keja..bgn awal..ngemas office..huhu..Tahun dpn kwn-2 aku yg g PLKN kmpln 1 akan g kem pada 1.1.2012..awal nak?fuh..rindu na aku ngan kwn aku ya...sapa lah sik rindu ngan kwn nak?kita sik tauk bila gik dpt berkumpul bha..masing-2 busy keja,,,smbng stdy..and so on..kwn sma kls ngan aku taun tok :

 Eyda
  Eyla
 Sura
 Suzani
 Pidah
 Jay 
 Jhaz
  Boy
 Jhamz 
Jong
 Man
 Ekin
  Nana

Yajak lah aku tauk fb classmate aku..yg lain aku sik tauk or sikda fb..hehe..cdak nang best !! Hope dpt jmpa cdak pd msa akn dtg.. =) ok lah yajak aku mok bgtw.. SELAMAT TAHUN BARU SEMUA !! Semoga thun akan dtg lbh baik dri thn yg sblmnya... =) 


Disclaimer


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike





Credits


Big helped: Rifa Saifanah
OTHER HUMANS : Kemetot Chomel & Nabila Medan