Lemonade
Love letter Thankyou !
New Post But Same Person
Sunday 8 January 2012 • 01:58 • 0 comments

Hey u alls :) Ktk org apa kabar?sihat ka?Aku sihat sejahtera terlebih sihat pun ada xD ok...ngga dolok blog aku...okey ka?hehe..pink theme...w/pn aku sik suka pink sbnrnya...ngkah jak pink theme,,tp kck...sbb pink ya lembut...haaa~Bagi biak yang msh sekolah ya,study bena-2 w/pn mls bgn pagi -.-' sma ngan aku dolok..bukan main set jam bgn pkul 5.00 pagi,tp akhir juak...ish...plg akhir aku g sekolah pkul 7.00 pagi lebih..urm,ngga TAGGIES aku...nok ada nama MY BLOG BUDDYS...ya sikit jak aku ngkah...yg ada kat sia,cdaknya ada tunjuk link...yg sikda ya,cdaknya sikda tunjuk link blog cdak..yalah ssh...Mun mok link blog ktk org ada kat blog aku,tlg bg link blog ktk org kat CBOX aku k?pstikan dpt d ngga blog ya...lbh-2 gik dpt d follow...haaaa~follow tok satu hal juak...mn ktk org mok nyuruh aku follow tak org,pastikan BLOG ID tak org ada...boh padah aku tok SOMBONG sbb sik follow...aku mok follow,tp BLOG ID ya sikda kat button follow tak org...yalah ssh...Semenjak aku dh keja ngan bpak aku,aku sikda gik dh ber-blogwalking...sikda masa...mlm aku on fb,tp kejap jak..mok tido awal....fuh..nang busy lah...dlm bulan JANUARI tok byk bday org yg aku knl...
  1. Nor Syairah 
  2.  Kharul Fahmi Che Mat :D
  3. Farah Ezatul
  4. Nizam ( adik aku )
  5. Sharizan
  6. Iesah Yii
  7. Aku
  8. Bpak aku :D 
Sik sbr mok wish kat cdak :) ada sesapa mok wish kat aku?hahaha...LOL...ok..That's all :D Thanks 'cause read my new entry ;)


Disclaimer


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike





Credits


Big helped: Rifa Saifanah
OTHER HUMANS : Kemetot Chomel & Nabila Medan