Lemonade
Love letter Thankyou !
Cerita Baru Pun Tak . Cuma Cerita Tak Fresh .
Thursday 2 February 2012 • 04:58 • 0 comments

Assalammualaikum pembuka bicara , pembaca setia tak berapa nak setia apa kabar ? Fuh , dh msuk bulan 2 utk tahun 2012 . My friend birthday around the corner :) knp aku pilih lagu Amely -I'm Not Missing You- ? Sbb kwn aku bgi , bkn bagi , dia sruh dgr . Lagu ni best jugak ~  Tetiba je aku guna bhsa org semenanjung >< Aku guna sbb kita 1 Malaysia , Bahasa Malaysia bahasa rasmi negara kita . Crta ttg 1 Malaysia ni , huh . 1 Malaysia ni termasuk Semenanjung , Sabah & Sarawak . 1 Malaysia takkan menjadi sekiranya ada sstgh pihak msh nak mengata atau nak mengutuk org Sabah & Sarawak . Takkan kerana nila setitik rosak ssu sebelanga . Ni aku nak bagi link ttg org Semenanjung mengata org Sabah & Sarawak . Tak baik lah nak kutuk-2 org Sabah & Sarawak . Ingat lah d mana korang berpijak nak cari rezeki . Orang Semenanjung pergi Sabah & Sarawak , orang Sabah & Sarawak pergi Semenanjung . Sama-2 cari rezeki utk trskan hdp . Kalau bab hal sensitif ni , mmg ptt kami org Sarawak & Sabah marah . Tahu ttg ni pun dari kwn Muka Buku , dari page Saya Bangga Saya Orang Sabah , ada jugak dari blog Aku Stress Giler . That's all for this entry . Keep cheers all =) Oh , to ***** ****** , tlg jaga diri .  HAHA . Salam . 


Disclaimer


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike





Credits


Big helped: Rifa Saifanah
OTHER HUMANS : Kemetot Chomel & Nabila Medan