Lemonade
Love letter Thankyou !
Dua Cerita Tapi Tak Sama Tarikh & Masa . Tetapi Ada Kaitan .
Sunday 5 February 2012 • 04:25 • 0 comments

Assalammualaikum & hello alls :) Ada baca tajuk atas ya ? Paham sik ? Sik paham ? Tak paham sudah ~ Marek (4.2.2012) aku ada g Dewan Suarah Mukah dgn mak aku ngan Eyra dgr ceramah Dato' Dr Hj Fadzilah Kamsah ^^ best yuuuuuuuuuu ! Rugi lah mn sik dgr cramah nya scara dkt . kbyakkan cramah nya berkaitan dgn suami isteri  . Ramey org dlm dwn ya . Ada yg sik mok ddk luar w/pun krusi dh d sdiakn . Sggp berdiri gik . Aku nang respect lah ngan org yg berpangkt nnk blh bertahan berdiri lmak . Mn kita msti dh sik tahan nak ? Aku ada lah mok kngsi skit apa yg nya ceramah ya :  
Lelaki tidak blh kncing berdiri
- ehem-2 . bagi org , manusia yg kncing ddk ya mpuan jak . llki sbnr nya d galakkan kncing ddk . Dr Fadzilah kata , kncing berdiri amaln syaitan . Kencing ddk adalah sunat . Air kencing tak keluar habis dan mudah kena penyakit seperti batu karang. 

 Perempuan slps kencing.....
- Mn mpuan pas kncing , urut perut ktk org dari ats perut smpe bwh pusat . urut 3 kali . Dr Fadzilah kata , utk mmbuang toksin d dlm bdn . Btw , semua org sik blh thn kncing sbb blh mndtgkan penyakit . Mn thn kncing juak slama bertahun-2 ktk org amalkan , dnding pake thn kncing ktk org ya akn pch . mn dh pch , ktk org scra automatic akan kncing dlm seluar trs . t'pksa pake pampers dwasa xD semua tok akan berik effect kat ktk org tyme ktk org dh dwasa . so cegah awal , sblm terlambat .
Oke , yajak aku dpt share . Crta yg second tok , ttg Maulidur Rasul . Tyme aku ambik pic org yg tgh berarak ya , byk  juak lah aku ngga dak nembiak pake selendang Hana Tajima & Najwa Latif . Nsb baik sik embak lagu CMB kat sia ~ aku share skit lah pic yg aku ambik . kamera hp jak , bkn kamera DSLR punn ~ mn carik aku dlm pic ya , boh hrp ngga muka aku .




Sepanduk plg cntik & kreatif bg aku . Yeaahhh ! dpt nber 1 :)




Eleehhh . smpt gik g jamming :D


Rock bha g jamming pake baju kurung \m/ msti sik pnah mpuan polah kdak ya xD


-.-' adik aku pake selendang polka dot ya . yg senyum-2 ya geng nya . yajak aku dpt tnjuk pic . mok ngga byk gik tgk kat sitok . Salam Maulidur Rasul utk semua org muslim :)

P/S : Tolong jangan taip perkataan lucah di dalam cbox saya . 


Disclaimer


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike





Credits


Big helped: Rifa Saifanah
OTHER HUMANS : Kemetot Chomel & Nabila Medan