Lemonade
Love letter Thankyou !
Saya Tidak Tahu
Friday, 2 March 2012 • 16:35 • 0 comments

Salam & hello fellas ! Korang apa khabar ? Baik ke ? Kalau baik Alhamdulillah :D Kalau tak baik , sendiri punya hal xD Oke , cerita tentang perasaan . Semua orang ada perasaan yang tersendiri . Perasaan marah , sedih , kecewa , sakit hati , benci , gembira . Perasaan yang ni jelah yang pernah saya ada , tak tahu korang , mana lah tahu lebih banyak lagi kan ? Semenjak dua menjak tiga menjak ni , saya tak suka lah perasaan nak membenci orang or tak suka kat seseorang tu . Saya tak suka kalau kawan kita sendiri buat-buat tak layan yang kita ni wujud depan mata dia , dia pulak buat tak tahu . Sungguh annoying bak kata orang puteh(ejaan lama yuuu) . Kita memang tahu kawan kita ada depan mata kita , memang nak tegur tapi takut kita menganggu kawan pulak . Nanti dia pulak berfikir kita ni kacau dia pulak kan ? So , kita tunggu dia tegur sajalah . Tapi takda langsung ! Sungguh menyakitkan hati ! Tapi tak kesah sangat , sebab dia kawan kita kan ? So , takpa jelah . Biarkan jelah . Biar dia yang mencari kita . Masa dia senang tak nak lah dia cari kita kan ? Masa susah cari kita . Camtu ke di namakan kawan ? Kalau kita tak tegur , kita pulak di tuduh menyombong ~ huh . Memang pelik . Memang susah nak jadi kawan yang setia kalau kawan kita sendiri tak setia dengan kita kan ? Sebab tu budak-budak zaman sekarang memilih sangat cari kawan . Ada yang nak kawan yang sama taraf , ada yang nak sama 'yellow brain' , ada yang nak geng gila-gila :D Ada jugak yang nak kawan yang KAYA SAHAJA ! Yang tu lagi dasyat . Lagi tak berguna ~ Baik tak payah berkawan sajakan ? Lebih baik kalau berkawan dengan semua orang . Tapi cari kawan yang baik-baik , ada jahat sikit-sikit xD ummmmmm , okelah yang ni saja saya dapat kongsikan bersama dengan penduduk kampung & bandar :) Salam ;)
                                           Pecah gelas , pecah kaca ,
                                      Sebelum baca , baca Bismillah ,
                                           Sila senyum lepas baca ,
                                      Nanti cepat tua , jika marah :D 
Dont worry about what others think.People are always negative,don't let it bother you.


Disclaimer


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike





Credits


Big helped: Rifa Saifanah
OTHER HUMANS : Kemetot Chomel & Nabila Medan